Sunday, 12 September 2010

berbuka di BBB Tomyam yang takan aku lupakan sampai mati

Salam,
Tanggal hari Selasa jam 7.15 malam, aku dan kakak dan kawan kakak pergi berbuka di BBB Tomyam. Rasa sangat kelam kabut sebab dah nak berbuka fikir tempat ada lagi ke tak. Alhamdulillah ada.. hie hie aku rasa macam tak sedap hati hari ini. Sungguh tepat sangkaan ku. Tapi aku redha sahaja. Semoga segala yang berlaku itu menjadi satu pengajaran dan pengalaman yang berguna buatku. Mungkin belum masa aku kongsi semua itu. Biarlah mereka yang tahu sahaja menyimpannya sebagai suatu yang rahsia yang tidak perlu di war warkan di mana2.

Macamana pun makan di sini adalah sangat sedap. Tomyam dia sangat kaw!


Saya gembira makan
Kakak menahan lapar
Air ini sangatla sedap apabila dahaga melampau
Ini la BBB Tomyam
Tomyam sedap ini
Ayam oh ayam
Ok dah masuk waktu berbuka.. sedapnya
Sekian