Monday, 6 September 2010

Bila Kawan2 Berjumpa.. Mesti Kecoh Kedai

Salam,
Bila kawan2 telefon ajak berbuka beramai2 mesti rasa nak pergi dengan excited, takan boleh lepas peluang ini kerana boleh pose banyak2 dan masukkan dalam FB atau Blog kasi semua kawan2 lain yang tengok jeles. hahaha.. ok aku tak camtu. serius.. hiehie  :)  Saya rindu kawan2, saya mahu jumpa mereka dan cerita pasal hal sendiri tak henti2 sampai muka kawan2 jadi hijau asik cerita hal sendiri.. haha.. ok ni pun tak betul.

Sebab sebenarnya, saya suka dan mereka lagi suka makan ayam penyet di d'Curve Damansara, sementara rasa rindu pada kawan2 seperti Nuren n Erin yang membuak2. Sambil itu boleh pergi SALE!!! Crocs Warehouse yang menggila sehingga 70%. Boleh belikan untuk anak saudara yang comel. hie hie

Paling best bila Sale camni, ialah boleh rebut2 dengan customer lain. Rasa thrill yang terlampau sebab dapat rebut kasut best banyak2, tapi bila nak sampai kaunter rasa menyesal sebab "Wow! byk nk kena Bayar ni!!" "boleh letak balik tak bang??" hie hie

Selepas lepak2 dengan kawan2, sambung minum2 di Chocolate.. ai order.. Fair Lady Frappe! Yummy like!! Sehingga lewat baru terasa mengantuk sudah, mahu pulang nak upload gambar masuk FB..so bermaafan untuk raya dan babay semua...

Meja 30 Pls
"Ayu tak saya" Kakak
"tiga Gadis pingitan"
"Saya Nuren" dan "Saya Leeza" hie hie 
Sebelah aku tu budak Jepun kawan Erin
Bila Kawan2 Berjumpa ..Ayam Penyet jadi Kecoh!
Erin n BF
Bakso Yummy
Makanan inilah yang di gilai!!
Fair Lady Frappe.. so Yummy kau
Chocolate

 Sekian bilik Berita Bulan Puasa