Friday, 3 September 2010

Selamat Menyambut Ramadhan Al-Mubarak!!

Salam,
Salam Pertemuan buat semua. Yeay!! akhirnya aku berjaya jugak bukak Blog Nova.. terima kasih buat yang masih menyokong aku dan push aku untuk sambung kontrak menulis blog. hihi.. ok kontrak lagi 2 tahun.. hihi..jangan marah ye Kak Nor.. Nuren... So blog baru ni diberi nama "NOVA LEEZA || My Diary" sila ingat yer.. kalau nak tahu.. kalau tanak tahu takper..Nova bermaksud "New" atau "Baru" dalam Bahasa Latin dan sebutannya "Noh Vah". hehe :) senyum dulu.. nak mengampu..

Sempena bulan "Ramdan" ni.. ok sila jangan salah sebut yer "Ramadh'an", aku nak mohon maaf jika ada salah dan silap pada semua yang mengenali aku baik di Malaysia ataupun di luar Malaysia. Selama aku ber blogging ni, kalau ada yang terasa hati sebab mungkin aku ada  menggunakan perkataan yang tak sepatutnya tu.. mintak maaf la ye..0-0 la kita.. hik hik nak duit rayer la!
So.. buat semua yang Missing Leeza.. haha sila cakap "leeza kau sangat "POYO".." hehe harap2 dengan blog nie, sedikit sebanyak, dapat menceriakan anda dan boring2 tue datangla blog ni k!! Selamat Berpuasa!! lagi 9 hari nak raya nie.. yahuuuu!! dah shopping ker?

Leeza yang seperti sangat comot dan busuk
nyah dan manda
my eldest sister n opah
Manda with her innocent face
Manda, Mama Manda n Rayyan
Kuih Limas buatan mak ai la paling sedap dalam dunia..hik hik
Kak Linda si Pengantin Baru practise hehe
owh..lambat lagi ke berbuka?
Opah ku yang comel sedikit idung kembang...hik hik
Masa untuk berbuka!!.. tadaa
Sekian