Tuesday, 14 September 2010

Takan Sempurna Hari Raya Tanpa Mereka

Salam,
Kalau mereka tak ada, pasti aku pun tak ada kat sini depan PC menaip blog ataupun membuat entry pagi2 buta ni. Walaupun mereka tak tahu apa-apa pasal PC, internet, dan dunia yang diwar2 kan sebagai berteknologi canggih dengan iphone yang dah masuk 4g nie tapi mahal giler harganya boleh beli laptop Dell 2 bijik, itu tak bermaksud kita boleh menidakkan kepentingan mereka. Senang cerita, siapalah Blackberry, tanpa Nokia 3310...

Sempena bulan yang baik ini, marilah kita merenung kembali jasa orang tua kita. Mungkin ada terkasar bahasa, tersilap tingkah laku yang pernah mengguris hati mereka tanpa kita sedari. Jari disusun maaf dipinta agar mereka diberikan kesihatan yang baik dan dipanjangkan usia. Amin.

yer,aku sangat touching ni..

Nenek ku yang tersayang bersama kakak nya
"Selamat Hari Raya Nek, Maaf Zahir dan Batin"

Macam aku dan kakak tak bila dah tua nanti? hie hie
Nenek, aku, kakak nenek dan makkkkk
Lepas itu raya rumah sepupu di Chemor
Cewah2, Mak Pose senget la
Muka pose control semasa masih muda..hie hie
Yer sekali lagi
Yer kasi chance kakak enter frame jugak
Sekian.