Tuesday, 5 October 2010

Buang Lemak Badan eh BUKAN! minum susu la

Salam,
maaf semua! kebelakangan dan kedepanan kurang berblogging. ermm.. mana taknya sekarang ni handphone aku canggih skit.. skrin dia hitam putih macam tv zaman dulu tapi bukan jenama SINGER ni jenama NOKIA masa aku beli harga dia RM 900  90, sekarang bleh dapat 60 ringgit jer. selalunya orang buat second phone..Sebabnya hangpon lama aku dah kena kapaw.. sob sob :'(

Walaupun begitu keinginan aku untuk pose semasa raya memang membuak2 dan terpaksa ditahan kerana tidak dapat dilepaskan ke mana2 alat elektronik berkamera :)  lalu kehidupan aku berjalan seperti biasa kerana aku memang sudah di cop kaki jalan. aha!

Minggu ni, sibuk sehingga tak sempat nak pakai face mask pun. Muka banyak jerawat sudah. Kurang minum air dan tidak makan makanan yang berkhasiat. Badan rasa letih.. jadi setiap pagi kena paksa diri minum susu Alpha Lipid. aku bukan nak buat MLM dan aku tak kisah pun kalau orang nak buat MLM sebab aku memang tak berminat nak jadi jutawan segera.. sebab jutawan segera = mee segera.. susah untuk dihadam. :)

aku menggemari susu ini, sebab Alpha Lipid ni susu kolostrum, sejenis susu awal lembu yang semulajadi, bebas toksik, tiada bahan pengawet, lengkap dengan segala nutrisi. hehe.. boleh terasa bertenaga sehingga ke petang sebab aku ni jenis tak suka makan pil vitamin nanti sangkut tekak boleh uwek keluar balik, membazir.

Jadi kesimpulannya pilihla makanan tambahan untuk badan anda tak kira la ianya pil atau susu atau sokelat atau minuman bervitamin asalkan kita semua sihat. OK!! :)

Sekian. bilik berita nova.