Monday, 11 October 2010

LISA SURIHANI??

Salam,
"hye, ada tak orang bgtahu u yang muka u macam lisa surihani?"..
me : "oh, dia my cousin".. "betulker? patutla nak sama"... me : "a ah sedara belah mak" haha.. pastu aku blah buat tak tahu.. hahaha.. maaf la kalau entry ni macam masuk Lif sendiri tekan tingkat 4. Sebab yang tegur bukan seorang tapi beberapa orang.. Maaf.. aku sebenarnya takda kaitan dengan Lisa Surihani, makcik dia, tok dia, sedara mara dia mahupun jiran2 dia. Kalau aku jawab gitu maknanya aku tipu korang jer .. hahaha ... suka suka..

"Tengokla tudung Ekspress, mimik muka dia pun ada cam u... blur blur je.." ok..
Aku tak pernah pun tengok pun Tudung Ekspress.. tapi aku tak tipu sebab rasa gembira jugak sebab ada orang cakap camtu. Tapi sumpahla mana ada iras.. sikit pun jauh sekali sebab Lisa sangat santek..aku sangat comot :p Mana mungkin.. sila perhatikan gambar di bawah anda akn jumpa jawapnnya.. Silakan:

Ha.. jauh sekali kan sebab mata aku tak mcm mata Lisa yg lawa tu.. ok tudung je sama..
Bila Lisa buat mulut muncung pun masih lawa.. aku macam budak cacat jer....ok tudung sama skit..
Bila dia senyum semua lelaki akan cair... macam sayur kena siram air panas... fuhh..

Tapi tak suka intrend ogos sebab terlalu banyak touchup gambar.. so not natural

Ha, amacam? pose dr Lisa dengan aku sbg penutup.. menggoda tak? hihi..
sekian