Thursday, 21 October 2010

Membawa Kanak-Kanak ke Alamanda

Salam,
Hooray!! hari ini Khamis, esok dah Jumaat bermakna esok kepada esok adalah cuti. hi hi. Maka boleh buat aktiviti membasuh kereta dan mencuci baju.. hehe.. semua aktiviti itu akan di sub ke car wash hentian kajang dan dobi bubble seksyen 7. geniuskan saya.

Hari ini bangun lewat, tengok jam dah pukul 7.40pg. Damn!! tapi macam biasa kawan pada juara pecut F1 ni mesti sempat sampai on-time dan aku adalah IDOLA Ralf Schumaker k. hehe.. dan Setiap kali masuk kereta, aku mesti akan pasang FLY FM!! suka bangat. Radio ni bff; Nuren yang Promote. Babe, perut aku bersenam pagi2 dengan lawak dierang!

Ok berbalik pada tajuk sebab dah lari topik sangat jauh. Hari tu pergi Alamanda bersama kanak-kanak yang super duper cute ni, Manda n Rayyan, wif their Miss World mommy, my Miss Perfect sista n d Disigner Zeti. Bila jalan2 aku suka dukung si Manda ni, (her faveret Auntie Now! Auntie PISA! Nyah tolong jangan jeles k). Yang pasti Saham mesti jatuh sebab mereka ingat itu anak aku, tapi takpe I'm loving it. Having lots of fun! I love all of u!

Auntie Pisa n Mama Pina of Manda n Rayyan
 Auntie Ti n Auntie Pisa of Si Comot Manda makan Big Apple
 Rayyan "Sayalah Juara!"
 Adik duduk baik-baik, kakak nak bawak kereta Auntie Pisa nie.. hie hie
 Yummy la Auntie
 Me n Sistah
 Sistah n Kak Lina
 Sekian today