Friday, 3 December 2010

Merancang Hari Keluarga di Nur Lembah Pangsun

Salam,

Yeay.. sampai sudah aku di Putrajaya Jumaat, jam 1.30 petang. 3 hari 2 malam aku berada di Melaka for Training. Learning about Project Management. Best n Fun! Already miss Sir Zainudin.

Tapi aku bukan nak cerita pasal pergi Melaka, nak cerita pasal satu tempat yang dinamakan Nur Lembah Pangsun, di Hulu Langat. Hampir setahun mencari tempat yang sesuai untuk diadakan Hari Keluarga, akhirnya inilah tempat yang telah ditetapkan. Huh!! Lega!

Bekerja keras untuk melaksanakan Hari Keluarga iaitu tarikhnya 3 Disember 2010, Sabtu. Yerla esok. Tapi... nampaknya rezeki aku tak ada untuk join.. so amik bau jerla. Aku kena balik Ipoh for my sedara wedding.  =)  sampai mimpi2 aku nak ikut hari keluarga ni.. haha

Kawasan aman.. nyaman dan harga boleh runding. Bagus sebab ada flying fox, memancing, sukaneka, BBQ, wall climbing dsb.

Please see d place.
Baguskan.


Peace yo! Happy for FOOD Testing!



Macam kat Cameron plak..

Rumah ni uniq.. =)
Ok sudah tamat

Sekian. =) Selamat Bercuti dan Enjoy kepada semua staff.. kenang daku dari jauh!