Saturday, 22 January 2011

Makan di FEND Kelana Jaya

Salam,
Perkara paling susah dalam hidup bila nak buat keputusan.. dimanakah mahu makan? semua orang mesti tolak masing-masing untuk buat keputusan. Tapi aku tak ada masalah sebab driver memang akan dapat imuniti dari membuat keputusan. Oleh kerana aku adalah driver sepenuh masa, maka ada la beberapa tempat makan yang aku biasa pergi memang sedap giler.

Salah satu kedai makan yang sedap namanya FEND di Kelana Jaya. Kedai ni diperkenalkan oleh Mr.Nice Guy. Sini makan memang sedap giler.. erm.. nyum nyum.. bila makan sekali pasti nak lagi. Masakannya simple je.. Pari bakar, ayam bakar.. dan ikan bakar. Kalau tak caya cubalah! Terletak di deretan kedai2 belakang Giant Kelana Jaya.

erm.. nyum coleknya.. pergh..meletop letop
sup pun ada kaw punya
mak n yong pertama kali makan.. mereka dah bising2 mahu makan sini lagi. haha tak sabar nak makan nie
papa pika pika
siapa tah minah ni
isk gejolohnya
sorry makteh, makteh bau busuk la.. makngah n makteh ni suka kacau pika..
Jumlah pemakan : 5 dewasa
Total RM55.. ka ching
sekian di FEND