Thursday, 20 January 2011

Sea Food Garden terbaik di Tanjong Malim

Salam,

Selamat Menyambut Hari Thaipusam bagi yang beragama Hindu. =) dan Selamat MenCuti-cuti bagi yang dapat cuti hari ini. hehe..bereh..

kalau semalam aku cerita pasal makan shabu, harini aku nak cerita pasal makan lagi.. tapi kedai yang aku maksudkan ialah di kampung ku Tanjong Malim. Masakan Cina (Halal) yang famous sekali. Setakat ini tak pernah mengecewakan aku ketika membuak-buak lapar.

Bila ada yang dapat bonos akhir tahun.. maka adala yang akan belanja kan.. haha. Suke suke.. I love u sistah n brother. semoga panjang umur dan murah rezeki dan anak banyak2. ..hahahaha hahahahaa hahahahaha gelak bersungguh-sungguh.

p/s:Bagi yang wish aku besday dan melawat aku di hospital.. terima kasih banyak2... korang memang best!!! nanti aku cerita apa dah jadi kat aku.. tunguuuuuuuu........ hahahahhahaha

mak dan anak (sama tak?) haha

klassik kan kedai nie
se familas milas
aku pulak tukang tangkap
PIKA N Nenek!
Makteh, Pika n Nenek!
Makanan lazat nyum nyum ..
Sedap nyummmy yo .. terliur plak.
Slurp slurp.. lapa nya


ha.. macamana.. terliur tak??


Sekian makan. total rm 90. =) ka ching!