Friday, 18 March 2011

Cerita Pasal Makan di San Francisco Bangi

Salam,

Pertama
Kak Nose.. saya rindu kakak..
Maaf tak balas ym sebab tak ada kat bilik.. bila masuk tengok akak dah offline.
sorry kak n i miss u kak.

Kedua
erm..permohonan maaf ini juga ditujukan buat rakan2 yang menyampah dengan aku yang tak reti2 nak balas ym atau fb or message mereka.. the reason is that i dnt exactly stay at my room in d office, and.. also i've lost my sim card twice dalam tahun ini je. terukkan.  Maaf yer. haha convince tak?

Ketiga
Haritu aku telah dibelanja oleh kakak yang baik hati di Pizza San Francisco dekat Seksyen 8 Bangi.. Ayoyo.. banyak suka.. makan fish.. of course my feveret now. Kakak makan chicken. n we have our dessert too. =) YEY!!! sehingga aku berkata : Oh lala!

Keempat
Disebabkan sibuk kerja yang keterlaluan .. aku terpaksa batalkan trip aku ke Padang, Indonesia bersama momok tercinta.. terpaksa burn je tiket n bayaran hotel yang telah dibuat 2 bulan yang lepas.. sob sob.. =( Nasib baikla, my auntie available to accompany my mom.. kalau tak.. kesian momok..

Kelima
Kesihatan agak terganggu lately, batuk n rasa nak demam.. need ubat! nak suap sekali boleh??. ahaha (opps)

Keenam
Perkara yang tidak harus dipandang enteng ialah, aku perlu mencari rumah sewa yang baru.. tuan rumah bg notis pindah.. ****** betul.. dengan alasan dia nak duduk rumah. Adeke nak suruh pindah hujung bulan ni.. gile ke apa?.. misi mencari rumah masih belum dilakukan dek kesibukan yang sangat dahsyat! haha

Ketujuh
Kepada sesiapa yang sedang mencari penyewa yang bersopan dan menjaga rumah dengan baik, atau tahu akan orang yang mahu sewa rumah rumah kepada penyewa yang bersopan dan menjaga rumah dengan baik  .. maka sila info kan pada penyewa yang bersopan dan menjaga rumah dengan baik ini di emel berikut:  leezarule@gmail.com haha

Help help.. kawasan bandar baru bangi tau.. tq

budak baru balik kerja
 ni tisu paper dia 
 my lemon tea n chocholate 4 kakak
 ini kakak punya.. nyummy!!
 ini adik punya!! yum yum ek o ek o..
 banana boat haha
 Pizza San Francisco
 The Menu.. nak ni nak tu nak yang ni jugak.. haha
 tq accountant

Sekian.