Wednesday, 22 June 2011

Selamat Pengantin Baru buat Nuren dan Mino!!

Salam

Nova : Babe.. macamana agaknya kalau kita dah kawin nanti kan? nanti ko bawak anak ko.. aku bawak anak aku..
Nuren : haha.. tula.. tak sangka kan.. kita dah besar dah nak kawin... lama babe kita kawan
Nova : erm.. tula.. =)

4 JUN 2011, Sabtu
Majlis Pernikahan Nuren dan Mino

Nova : Babe.. tahniah ko nak kawin lagi beberapa jam je
Nuren : haah babe.. aku takut la jugak..
Nova : Jangan takut.. aku ada.. lagipun harini hari bahagia ko babe..
Nuren : Thanks babe..

Satu pertemuan yang indah yang ditentukan olehNya, aku mengenalimu sejak kita dibangku sekolah.. Kita mula sekelas sejak darjah 4 sehingga sekarang masih tetap bersama... sentiasa ada di kala aku memerlukan mu. Thanks babe.. Im so happy 4 u! semoga berkekalan hingga ke anak cucu!! amin!
Cute kan?
Manja gitu

Pengepit i ni tau

Rumah pengantin perempuan

Masa di rumah pengantin lelaki di pahang


Ha, ni la zaman aku sekolah dulu.. cute ke tak cute? amikla tatap puas2.. aku n nuren sekelas sejak sek. rendah.. kalau pandai carila.. hehee

Sekian..
 sedihla pulak.. rindu pun ada..