Thursday, 11 August 2011

Wang boleh dicari, kasih sayang sukar dicari ganti

Salam,
Selamat Menyambut Ramadhan Al-Mubarak buat semua umat Islam yang menyambutnya. Alhamdulillah sudah 11 hari kita berpuasa dan di uji dengan kepayahan menahan lapar dan dahaga. Syukur buatNya yang Maha Esa.

Ok, bagi yang masih belum sempat mengerjakan sembahyang terawih, masih belum terlambat lagi. Ada 2 minggu lebih lagi. So mari ajak adik, abang, kakak, kekasih mahupun saudara mara dan sahabat handai untuk memeriahkan masjid ye. Bukan senang nak senang dan bukan susah nak susah.. hahaha ok takda kaitan pun ayat tu. Sesungguhnya aku memang rasa bersyukur sensangat dengan kehadiran bulan Ramadhan ini, banyak yang aku telah pelajari. Sewaktu sukarnya merasa sesuatu musibah itu, namun diharungi dengan kesabaran dan ketabahan berkat bulan Ramadhan. Amin. :)

Cerita pasal bulan Ramadhan ni, memang waktu yang paling dinanti adalah waktu bersama-sama keluarga untuk berbuka puasa. Oh indahnya nikmat bila tinggal bersama keluarga, jadi bagi yang tinggal dengan ibu bapa tu, syukurrrrr... bagi yang tinggal dengan kakak ni syukurrrr juga... bagi yang keseorangan pula.. syukurrrrr kerana masih diberikan rezeki untuk menikmati bulan Ramadhan. Bila terasa rindu pada ibu maka, nak tatap selalu wajahnya agar tenang :)

Selamat Menyambut Ramadhan semua! kalau nak berbuka dengan I roger2 la k!

Adik beradik yang sangat suka besembang kuat2

Oh ibu kaulah kekasih hatiku..

alamak... sedapnya...





Sekian, cow sin chi!