Wednesday, 7 September 2011

Ladies and Babies Nite Out!

Salam,
Jam menunjukkan PUKUL 1.23 pagi. tapi kenapa panggil pukul? pukul bukankah satu perbuatan yang menyakitkan, menghentak sesuatu atau menyiksa. Ok sangat negatif, bila untuk jam kita akan guna "PUKUL 3 PAGI" ok, ini bermaksud jam 3 pagi kena pergi cari orang untuk dipukul. hahaha.. maaf lupa makan ubt.

Balik kerja tadi sudah ada planning untuk berhibur bersama ahli keluarga yang tak berapa nak besar ni. Plan asalnya nak bawak Manda n Rayyan n Mak Manda n Kakak pergi jejalan cari makanan di Alamanda. Bila perut sudah kenyang hati sudah senang, perasaan ingin mencari hiburan pula. Maka timbul la idea untuk berkaraoke kerana sudah lalu lalang depan superstar karaoke box di Alamanda. So jom la!!

Untuk beberapa menjak ini, aku banyak berhadapan dengan situasi menjaga budak kecik, termasukla anak sedara aku si pika pika tu. tidak dilupakan juga aku telah mengambil seekor anak angkat iaitu JOJO. Terasa penat sekali balik kerja perlu meluangkan masa bersama insan dan binatang tersayang, namun penat itu hilang tatkala melihat keceriaan dan kemanjaan mereka. Oh.. indahnya perasaan ini. So from that, i learn something. "Wang boleh dicari, kasih sayang sukar dicari ganti".. jadi hargailah kasih dan sayang itu sebelum ia pergi meninggalkan kita suatu hari nanti.

Meh layan gamba lak :)

Aunti pisa kau gediks ahh

Lagu Madah Berhelah kak ZZ.. tarik jangan tak tarik.. haha

Ladies Nite!

Kami semua "kembar tak seiras pun aku tengok"

Adik.. bakat terpendam

Ha amik la.. dia sudah head banging la..

Yes! itu sahaja sekian!