Monday, 5 December 2011

Ombak Rindu adalah movie yang enak sekali

Assalamualaikum w.b.t
Harap2 semua sihat2 belaka. Dua tiga menjak ni aku memang sibuk dengan kerja2 di pejabat lalu menyebabkan sedikit kelewatan untuk menghupdate blog ini. Maaf ye.. Peace bro!

Khamis lepas aku, kakak, kak Fetty, Zetty dan En. Chadeq telah pergi menonton OMBAK RINDU yang sedang hangat sekali diperkatakan sekarang... Kalau korang nak beli walk in memang tak dapek la.. so book online awal2 la ye. Kami sekeluarga telah pergi menonton di Time Square, BB sebab Mid Valey n KLCC  punya booking dah penuh.. punya la ramai peminat hamik kau. Maka expectation mestilah jadi high.. sebab menurut para pembaca Novel Ombal Rindu ni, cerita ni memang best sangat.. Si Zetty tu siap ulang baca 3 ke 4 kali.. emm.. tak rasa nak muntah ke.. ok then

Bila wayang pun bermula.. ceh ceh.. aku terhegeh2 baru nak masuk. Aku jadi lambat sebab aku makan dulu perut aku lapa. erm.. So, nak cakap yang cerita ini sangat menyentuh perasaan hati dan sanubari ku.. aku siap nangis dalam wayang lagi.. Nak kata aku ni jiwang tak jugak. Tapi sebab watak Izzah (Maya Karin) itu adalah sangat kasihan sekali. erm.. mantap kak Maya!.. Jalan cerita tak meleret sangat.. cun cun je

Aku bagi 4 1/2 Bintang hokay..  
Selain itu, watak Aaron pun mejadi... kelaka, romantik.. jahat.. oh semua sekali la.. macam penambah perisa.. semua ada. so sesapa yang tak tengok lagi.. sila la ke wayang berhampiran anda.. pasti tak rugi..

Peace :) 

MUST WATCH MOVIE!!