Friday, 6 January 2012

Berjimba bersama ibu dan kakak di The Mines, Seri Kembangan

Salam,
Huh.. demam aku asih tak kebah lagi ni. Badan terasa panas.. batuk2 dan selesema.. tapi aku tetap cekalkan semangat mahu kerja ini hari. Sebab kerja yang melambak ini kalau tak disiapkan.. aduhyai... habis!

Sepanjang minggu akhir tahun dan awal tahun ni, aku dan mak serta kakak2 ku telah mengambil kesempatan untuk bercuti.. haha.. bukan jauh pun. Duk pusing KL je.. bawak mak jalan2 carik makan. Kesian kat mak.. dia nak bercuti jauh2. tapi kami semua tak available.. maka bercuti di KL sahajala.. hihi

Penatttt.. tak terkira.. sebab niat dalam hati tanak shoping sakan.. bawak mak jalan2 je.. tapi.. Bila nampak perkataan S.A.L.E tu.. hati meronta2 macam cerita Rasukan Puaka meminta2 untuk dibeli.. erm... habis... punah duit aku... oh duit..

Selain itu, kami juga berjalan2 di Mid Valley.. carik barang2 yang diperlukan untuk majlis nanti. InsyaAllah..
terbang lagik duit.. yang penting puas hati dan happy!! tq kepada yag sponsor ye! i lap u so much la!

With my beloved family at The Mines :)
Ni ha.. punya teruk perangai nak masuk jugak dalam taxi tu.. sangkut lak kepala... adoi adoi..
 Ceh ceh... tengok apa tu?
 Tengok bot la..
 My beloved pika ..
 Pastu bawak mak makan n shopping at Mid Valley laks..
 My beloved momok!

Last but not least!!

Itu la yang aku buat sepanjang minggu terakhir tahun baru 2011 ...

Welcome 2012 dengan cerita2 baru yang lebih menarik!!!
Shah Alam.. peace yo!