Tuesday, 31 January 2012

Abang MASKULIN pun BerFACIAL TAUUUUUUUUUUUUUUUU!

Salam,
Sekejap betul dah masuk bulan Februari. Rasa maam baru je sambut tahun baru. Hati pun makin berdebar2 sebab majlis dah tak jauh dah ni.. persiapan masih 60%. erm... Penat rasa badan sebab Sabtu dan Ahad tak cukup REHAT.. ada je aktiviti membeli dan belah yang perlu dilakukan. Rasa macam dah 10 kali pergi Nilai 3 pun tak cukup2 jugak barang..kesiann...

Selain itu, aku jugak nak kongsi ceita pasal persiapan untuk diri sendiri itu yang paling penting tu. Itu penting itu..pennting itu...Nak kasi berseri2 kena la usaha lebih sikit. Tak kurang jugak si dia pun kena la paksa relakan jela jugak. hii hii.. gelak nakal.

Jangan bagitau aku upload gambar dia ni k.. ngeh ngeh..
Macam operation mata je.. haha.. shhh..

Pertama kali buat facial memang sakit skit. kali kedua nanti ok la.. kulit dah lembut. Facial ni sebenarnya penting tak kira la lelaki ke perempuan. Ia bagus sebab kulit kita akan bersih dari sel-sel kulit mati .. jerawat.. jeragat.. whitehead blackhead greenhead yellowhead redheah dsb. haha Erm.. Teruja kan?... ye tak ye tak? teruja kan teruja kan??

Meh cerita pasal kos pulak.kalau standard price dalam RM 25-RM 50 bergantung pada jenis pusat rawatan kecantikan dan barangan yang digunakan. Yang ni buat kat hometown aku. RM 30 untuk dia.. RM 25 untuk aku. sebab kulit lelaki kasar dan berminyak so charge lebih skit. hehe..

SEDIKIT FAKTA TENTANG KEBAIKAN FACIOooooL:

  1. Bahan-bahan yang digunakan dalam rawatan facial mampu menyerap jauh ke dalam kulit dan menanggalkan kotoran melekat dan jeragat
  2. Kandungan dalam bahan yang digunakan adalah baik sebagai agen anti kedutan dan melambatkan penuaan
  3. Mencerahkan warna kulit
  4. Kandungan anti oksida yang memperbaharui sel-sel kulit yang mati dan merawat kulit yang bermasalah
  5. Facial juga melibatkan urutan muka bagi melancarkan aliran darah dan membantu menenangkan otot di bahagian muka dan kepala. < sebenarnya inilah paling syiookkk... sebab muka kena urut..>
Ha... banyak tak PEKDAHNYA..
Kesian abang maskulin aku ni. macam kena dera je....ngeh ngeh..
Ok.. sekian. Nanti update lagi. chow