Friday, 27 January 2012

REFLEKSOLOGI DI MAN ZU TANG KAJANG.. ohh yeahh

Salam,
Yeah its Friday... oh yeah oh yeah... esok Sabtu boleh buat aktiviti kegemaran lagi setelah penat bekerja.. hihi.. Oh.. harini nak cakap pasal kesihatan. Aku tahu ramai yang pernah buat Refleksologi (betul ke eja?) kan.. tak kira la kat Uptown ke Downtown ke.. memana la kan.. samala.. Tapi yang satu ni aku rasa paling best setakat aku cuba .. erm.. Lokasi di Kajang :

No 9-G Plaza Citra, Jalan Citra Kajang, 43000 Kajang. (dekat sebelah Stadium Kajang)
Open : 11 am - 11 pm
Tel : 03-8739 5757 (set appointment dulu lagi bagus)

Memandangkan sememangnya aku dan En Tunangan sukakan aktiviti melepaskan stress ni kan... maka suatu hari tu, kami telah decide untuk pergi refleksologi kaki.. meh layan..

kakak nak buat rendam kaki herba RM 10

Cewah2... layan..

Ini sememangnya kakak berlakon

Tak sabar ni tajk sabar nak di urut.. hehe

Sambil tunggu .. layan majalah dulu

Ha... muka hilang stress... oh yeah sekali lagi.
Ha.. apa lagi.. cubala.. best tau.. tempat ni selalu full.. maka baik call dulu..
Lepas en tunangan pekena urut kami.. kami datang semula untuk urut badan.. oh.. itu lagi nyaman.. tapi kalau pompuan tu.. amikla tukang urut perempuan.. ada bilik khas .. jangan risau.
So harga adalah :

Urut kaki : 1 Jam RM 30
Rendam Kaki : 30 minit RM 10
Urut Badan : 1 jam 55
Urut Badan : 1jam setengah RM 80


Sekian.