Thursday, 9 February 2012

Aku Orang 'KLASIK'

Salam.

Situasi 1:
Kawan : "Isk kenapa pakai macam ni? pelik la"...
--------------------------------
Situasi 2:
Aku : "Wah.. cantikla.. erm.. nak belila"
Kawan: "Ha?? cantik ke? macam zaman dulu-dulu je"
---------------------------------
Situasi 3:
Kakak: "Tah ape2 taste.. tak cantik langsung!!"
Aku :"Erm.. biarla.. nampak klasik"
---------------------------------
Situasi 4 :
En. Tunang : "Ha.. benda2 macam ni u suka la.. nampak klasik"
Aku :"Senyum :)"
-----------------------------------

Sudah cukup membuktikan aku memang sukakan benda2 yang tipikal.. sebab corak, bentuk, design.. sangat significant. Yes.. i like it. Ceritanya, aku dan en. tunang pergi IKEA.. nak tengok2 katil untuk rumah baru kami. Mata dah terpaut dengan satu katil ni. Wah.. klasik betulla.. Waktu tu.. usha je.. bukan nak beli pun. Apa orang kata, ha.. survey dulu kot2 ada lain yang lagi berkenan. Tapi minda tidak dapat lupakan katil tu walaupun dah pergi beberapa buah kedai perabot.. erm.. pagi.. petang .. malam.. asik cakap pasal katil putih tu je.. Agaknya en tunang menyampah dah nak dengar cerita katil tu kan.. 

en. tunang: "Yela.. esok k ita angkat terusla.. la..hari2 cakap pasal katil tu"
Aku : "hehe... yeke.. yeay!! mesti  malam ni boleh tidur lena.. pi pi"

--------------------

Masa tengah tengok Youtube sambil tengk2 video baru.. tetiba terlintas satu video dari Cher LLoyd - Want U Back ft Astro. ha... gambar katil tu adalah sama dengan katil yang aku dah beli kat IKEA tu.. Ho My GOD!! O.M.G!!!.. same la.. pi pi pi.. nak kecoh nak kecoh !!
Sebijik... klasik dan putih ..

cantik kan.. :)

Oleh itu kesimpulannya.. aku tak kesah korang nak cakap aku tipikal atau klasik ..yang penting aku suka.. haha. Yea!

Meh layan video katil aku ni.. haha


Sekian. nanti nova klasik update lagi. Stay Tuned!