Tuesday, 7 February 2012

Bersantai Bersama Keluarga di Aquaria, KLCC wooooo!

Salam,
Yes.. jam menunjukkan sudah pukul 2.14 pagi. Aku masih tak tidur2 lagi wlaupun keadaan dah sunyi sepi dari riuh rendah atau hiruk pikuk di dalam rumah mahupun di luar rumah. Keluarga besarku baru sahaja pulang tadi ke Ipoh selepas seharian berjalan ke kotaraya Kuala Lumpur. Ohh.. memang menakjubkan sekali dan terbaik di dalam dunia. Kerana pelbagai peristiwa aneh, pelik, menyayat hati, kasihan dan sebagainya telah berlaku dan tak tercerita pun kat sini sebab boleh jadi 4 helai muka surat hanya boleh ditaip ..hahahahahahahahahahaha....

Tapi yang penting nak cerita .. harini kami pergi ke Aquaria KLCC. hehe.. Syiookkkk wooo.. pergi ramai2 sebab nanti tak dela malu kalau nak riuh rendah. hehe.. Yang pergi adalah.. pakcu dan makcu, pakngah n mak ngah, kakak (cam biasa), mami n faiz (cosin aku). Asalnya nak bawak faiz ni jalan2 KL sebab cuti sekolah.. abistu.. kitorang pulak yang excited lebih. ehehehehe...

meh layan gambar :
Ni cosin aku - Paeh
Ha pastu meh aku kenalkan pak sedara aku yang hensem lagi kacak ni..

Ha.. yang berlakon jadi spesis ikan ni PAK CU aku. haha
Manakala yang posing dengan buaya ni PAK NGAH aku... hahaha
Sekarang aku tahu genetik aku macamana... hahahaha
Ok seterusnya.. meh kita tengok apa yang ada dalam aquaria... jom

Yang ni Ikan PIRANHA...dia kata ikan ini berasal dari KEDAH.. nama asalnya ..
PI RAH HA -NG!
Next..
Yang hodoh sikit ini namanya ARAPAIMA..pernah dilanggar tayar lori. muka agak leper di situ .. hahaha
Ini ikan elektrik. ikan ini bagus kalau tak ada bekalan elektrik di rumah.. cuma kasik ikan ini makan..

Terumbu Karang.. Superb!!!
Abang JOS berenang atas kepala kau!.. ha... spesil
Keadaan dalam terowong ikan
Bergambar bersama Angkasawan Pertama di bulan.. haha..
Cara2 untuk sedot Jelly Fish..hahahhaa HODOH

jangan carik pasal!!
OK CUKUP!! sekarang buat muka comel pulak.. hihi


Pak Ngah n Mak Ngah
Kakak n Makcu

Sesi bermanja agar duit raya tahun ini dapat lagi walaupun sudah mahu berumah tangga :p hihi


Kakak pun sibok je nak manja.. ingat boleh dapat duit raya la tu..

Keluarga BESARKU!!
Sekian.  nanti saya update lg.