Tuesday, 21 February 2012

PRE-Wedding

Salam....
Ya.. lagi 3 hari ni.. erm cepat betul la masa berjalan.. bila terkenangkan hanya beberapa jam je lagi nak jadi bini orang.. oh my!! aduhh... macam ada kupu-kupu dalam perot tengah mengepak2kan sayapnya minta diberi makan Prosperity Burger MCDonale..ui ui sedapnya..haha semua perasaan ada.. gembira, takut, cuak, sedih, risau, mengeLABAH-LABAH dan sebagainya. Hi mana tak nya.. selama ni asik uruskan orang punya je.. tapi kalini.. sendiri punya pulak.. omakkk.. den takuit makk!

Tapi sibuk2 pun aku ni sempat jugak bergambar pre-wedding dengan en mukmin di Putrajaya. Memandangkan photographer kami pun free nak tangkap gambar.. ni ha hasilnya.. :) haha

Hati rasa berbunga2.. piu piu...
 
Paling suka gambar ni :) piu piu berlakon je..

ini tengah buat pengujian keempukan rumput yang baru disemai ye

cewah -cewah...

Sekarang ni nak kena bersungguh-sungguh menyiapkan semua perkara untuk majlis Sabtu ni.. doakan agar semua yang terbaik ye :)

Photographer kami : Facebook --->    Azhar Naim Photography
Skian