Saturday, 18 February 2012

Secawan Teh

Salam,
Ya saya dikampung yang indah lagi nyaman. Wah... seronok sekali rasanya dapat pulang ke kampung sebab minggu lepas tak balik.. hehe.. dah tua-tua pun homesick jugak. TURUK betul kan. Harini nak cerita pasal secawan teh.

Secawan teh menghilangkan dahaga
Secawan teh tersenyum ku gembira
Secawan teh menenangkan jiwa
Secawan teh menjalinkan hubungan mesra
Secawan teh  oh aku sukeeeee...

Supper Di Kedai Mamak

Lunch di Mohamad Chan, Bangi
Minggu ini aku juga berkesempatan berjumpa dengan bff aku.. lama sangat dah tak lepak dengan Nuren n Mino disamping nak bagi jemputan kad kawin. So kami lepak di Pappa Rich Sri Gombak. Aku minum secawan teh tarik dan hati rasa gembira sekali dua kali dan tiga kali sebab dapat ketawa terbahak-bahak dengan Nuren bersembang koleksi cerita hampir 4 bulan yang lepas .. hihi.. suke suke

Mai secawan ni aku punya
Inilah hobi mereka.. minum teh dan bergembire :)

She is My bff eva!
 Skian.