Monday, 9 April 2012

BOWLING CENTRE DI ALAMANDA PUTRAJAYA RM 8 SEORANG

Salam,
Minggu lepas kami ada masa terluang untuk di spentkan bersama.. alamak bahasa rojak. Ok semula..

Minggu lepas kami berkesempatan untuk meluangkan masa bersama-sama. Jadi aktiviti yang sihat yang telah dipilih adalah.. bermain BOW-LING LING.. hehe.. sejak dua menjak tiga empat menjak ni.. kalau tak bowling.. pergi swimming.. sihat sungguh.. dengan harapan badan boleh menten camni.. hik hik..

Aku sedar diri yang aku ni memang tak pandai dan hebat pun main bowling maklumlah aku ni kan baru je belajar main bowling.. selama ni duk tengok je.. takda self confiden langsung nak main. hehe..

Tapi.. bila dah tahu.. asik nak man bowling je kojo nya.. hehe.. Pastu ajak la kakak n Zeti main sekali. Fight.. tapi aku memang akan dapat nombor 2 dari belakang la. hehe.. Otai bowling ada kat depan.. tak dapekla. ceh ceh.. takpe.. Disini aku  nak nyatakan bahawa aku akan berusaha memantapkan dan mengasah skill main bowling aku ni.. korang tunggu je la hari aku akan tiba... hahahahahahaha.. gelak cam ayam belanda..

hahahahaha.. ketawa lagi..

Kakak n Zeti

Kami Peminat Coach ye

Hadik Beradik

Bow Ling Ling Shoesss...

Kakak sedang tunjukkan skill.. bagaimanapun dia di tangga pertama dari belakanh kih kih

Main kat Alamanda... mana lagi..
 Pastu mula la husben aku tak puas hati.. ada je nak mengacau..

Tengokla muka dia yang baik sangat tu.. ha... "sambil tangan di atas bahu dan mata pandang ke atas"

Hamikkkkk....
 Skian la.