Monday, 9 April 2012

Buka Hadiah Kahwin & Terima Kasih Diucapkan

Salam,
Ya.. cerita kahwin aku ni tak habis2 lagi.. janganla muntah ye .. hik hik sebab aku pun belum terasa mual2 lagi.. ceh.. itu maknanya menjawab semua persoalan yang biasanya di tanya pada pengantin baru.. Cehh.. baru ke??

Selain acara bersanding dan kenduri makan. Pada malam harinya kami ada buat acara buka hadiah.. tapi acara ni tak formal pun.. dan saudara mara yang terdekat je yang ada.. Banyak jugak hadiah.. Tapi banyak lagi hadiah belah husben aku. Memang excited betul bab buka2 hadiah ni. Kalau nak tunggu besday kompom takan dapat hadiah melambak cenggini.

Terima kasih diucapkan pada yang beri hadiah pada kami. Kami sangat berbesar hati.. Yang penting bagi kami kehadiran kalian semua sudah mencukupi dan merupakan hadiah yang tak ternilai dari kalian semua. Terima kasih ye :)

Ni ha gambo2 nya..

Our Wedding Cake .. blue color piu piu

Acara Motong Gotah.. ehh Motong Kek

Ha... inila yang dinantikan...

Tak puas hati.. nak jugak menyumbat kek kat mulut bini dia..

Tepakso.. Tahan Je Lah!

Uih tak sabo nie..

Gembironyo rasooo.. alahaii

"Abang... sojok la rumah kito yo.. ada kipeh ni ha"
 Disamping keseronotan aku membuka hadiah.. si budak kecik ni tak kurang juga hebatnya mengusik Pak Long nya.. Pika Pika.. mucuk mucuk..

Tapi yang paling perebet.. eh.. peberet aku la.. muka budak Pika ni... yang sangat innocent.. aduhh... bikin cair mak teh la..

Bila Tengok muka Pika ni... teringat makteh kat gamba.... kucing..

Samo..............
Aduh...mintakla apo sajo... Makteh belikan.... cairrrr....
.... Skian.