CHOP AND STEAK KAPAL KAMPUNG BARU, KL

Salam,
Mulut rasa teringin sangat nak makan steak.. uh.. maka kami berdua pun pergi ke Pavilion KL. Jam dah menunjukkan sudah pukul 10.30 malam.. dalam hati.. "harap-harap sempat".. tapi rupanya dah tutup dah sebab hari bekerja sampai pukul 10 je. erm.. sedihnya.. baru teringin nak makan TGI Friday's. 

Habistu macamana? mulut aku dah macam itik boleh gantung teko jenama Romantika alamak.. sedihnya.. dah terbayang-bayang tadi keenakan steak sedap dan nampak lazat yang sedang dipotong. Ohh.. hampanya..

Husben "Jom kita makan kat kapal kampung baru nak?"
Aku "Sedap ke?"
Husben "Kena la cuba dulu"
Aku "OK.. YEAY!"

Jom tengok..

Spare Ribs

Lamb Leg

Barley n Mango yum yum

Pose senonoh Nova lepas makan .. hihi

Hehe.. dia suka buat muka kelaka macam ni
Spare Ribs RM 18 ++
Lamb Leg 12 ++
Total 33 ++

Komen : ok la.. :D nice place

Skian.

Comments

  1. TGI friday tak halal

    ReplyDelete
  2. kdai ni sdp..tp...kebersihan kurg cikit..kwnsan sgt indah n romantik
    tp kedai kapal je..
    kopi cap kapal api lgi bgus!

    ReplyDelete
    Replies
    1. MARI KITE KE AYAM PENYET APII!!!YEAHHH!!!

      Delete
    2. ngik2...ayam penyet APII dapp..cap kapal api..seronot..

      Delete
    3. Kopi cap kapal terbaikk!!! Hikhik

      Delete
  3. Ok, nanti i check balik dgn web jakim...

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

CARA MASAK MEE KUAH PALING SEDAP BUAT BERBUKA DI BULAN PUASA

SAFI BALQIS OxyWhite | Kulit Cerah dan Berseri