Tuesday, 10 April 2012

SEHARI DI MELAKA BANDAR BERSEJARAH

Salam,
Ohh.. syioknya rasa bila dapat balik ke rumah sendiri.. terasa berkobar-kobar je bila dah sampai depan rumah.. mcm lagu BERKOBAR-KOBAR ..

Bila masuk je selangkah ke dalam rumah bau sampah 2 hari terus mememcut masuk ke lubang hidung paling dalam.. aku boleh rasa Wangiiii.. je..mcm baru sembur Ambi PURE  hihi

Hari Isnin pergi Melaka, check in di Renaissance (eh betul tak eja?) pastu check dewan, setting komputer the balik bilik.. mandi n siap2 nak gi kuar makan malam.

Destinasi makan malam adalah di MBMB ui ui ui.. sedapnya makan.. ikan bakar.. sotong goreng.. freshh.. owhh sedap sedap.. memang sedap sangat.. makan sampai tak larat nak cuci tangan .. haha




Nasik Lomak berapa posen ha?

Uh... memang sodap sekali dua kali tiga kali.. hihi
Pas makan tu mula mata raso mengantok ajo.. Bilik pulak.. selesa..aduh... ekon tu pulak kuat je tepasang... haha meh nengok bilik lak..


Bosau kan.. hihi..
Dalam beberapo bulan ni aku banyak betul keluar ...kadang2 tak payah kemas beg pun.. campak baju kotor dalam mesin.. masuk baju baru dalam beg .. hihi...

Ada yang berbunyi duk tanyo.. "Ko ni gaduh dengan laki ke? bergondoh-gondoh beg ni haa "

hahhaa.... gaduh2 manja adola.. hik hik
haha men campak je...
Make up ni hantaran kawin.. apa lagi.. pakai la.. hihi
Ok.. la.. nak gi makan la.. perot dah menari waka waka eh eh...
Harini kakak masak ayam masak merah n tomyam.. ui ui sedapnya..
k nanti i update lagi..

Skian