Wednesday, 25 April 2012

Taiping Bandar Warisan

Salam,
Minggu ini aku kena outstation ke Perak pula. Kali ini kami kena berpindah randah dari 
Taipng - Kuala Kangsar - Ipoh - Kampar - Lumut
Ha.. setiap hari berpindah2.. memang musafir betul ni. Pastu hotel pulak bertukar2.. hari2 kena unpack dan pack balik. erm.. penat la jugak.. tapi dalam penat2 tu seronok tau sebab berjalan2 pada waktu petang. 

Bangunan lama memang banyak.. dulu Taiping adalah ibu kota bagi Perak

Antik :)

Happy mode.. berseri2 je kan.. haha

Zaman dulu2 mesti ada jam camni kan

Pasar lama
Bila tengok pasar lama dia teringat kat aiskrem kepal yang mak aku selalu belikan masa kecik2 dulu.. kalau bagi sekarang ais krem kepal.. erm.. ewww tak sanggup kot... haha

Pasni kami mencari Mee Udang di Kuala Sepetang.. diorang cakap best.. esok aku update :)

k nak podah n tido.