Thursday, 3 May 2012

Marina Cove Resort Lumut

Salam,
Ha.. ni sambung cerita peh tu kan kami kan pergi ke Lumut.. Stay 1 hari di Marina Cove Resort.  Erm.. kat sini sangat syiok tau sebab ada water park.. oh yeah.. pastu ajak kawan2 semua pergi sebab gembiranya rasa nak main air. Aku rasa sangat gembira dengan kepergian kami ke Lumut. Inilah destinasi kami yang terakhir dan aku akan enjoykan diri di sini. 

Walaubagaimanapun ada perasaan creepy skit sebab bukan cuti sekolah maka kami je yang bersenang lenang dan bersukaria di sini. hehe.. nak tengok tak? nak kan.. jom layan...

Tantik tak? ada swimming pool

Saya ada kawan yang kelakar tapi dah berumur sikit

Inilah yang dinamakan Marina Cove Resort

Ha.. water park la.. ui ui nak nak terojon

Pemandangan dari Water Park

Kalau kau panjat kat sini kan..

Nanti ko akan keluar kat sini.. berani tak? ok tak mau buat.
 Pas abis bermandi manda kat sini.. kami pun pulang ke resort dan tido jap sebelum makan malam..
Tugas kami adalah esok pagi.. selesai tugas.. siap2 barang dan pulang ke KolaLumpo.. ohyeah..

Singgah kat gerai tepi jalan pekena Jambu Ais.. sodap

Dan Goreng Pisang skali lahgi

Kak Cah minum air nira nipah.. sodap ka?
erm.. maka dengan itu aku menutup siri penjelajahan kami ke Perak. Pehtu kami sampai KL dalam pukul 10 malam... oh badan penat sangat.. esok nak tido sampai tengah hari tau jangan kacau.

Petang esoknya aku dah merancang untuk bercuti dengan en husben .. ke mana??.. tunguuuu... hihi..

Skian. nak podah.