MH HOTEL IPOH

By Nova Leeza - Tuesday, May 01, 2012

Salam,
Erm.. selesai tugas di KK kami menuju ke Bandar Ipoh.. Oh Yeah!!!... I LOVE PEKAN IPOH!...

Sementara aku di sini sempat juga aku ke rumah Pakcu untuk berjumpa dengan Nenek. Erm..OK Hotel MH ni hotel baru.. memang selesa sangat.  Tak silap aku semalam dalam RM 180.00. Selesa sangat selesa dan terselesa sekali rasa sebab sebelum ni pengalaman duduk di kawasan pekan dan daerah kecil maka rasa creepy sikit. hehe.. nak tengok tak??

Jom layan
Bilik nice kann?

Simple

:)

Nak cari kerusi macam ni la.. hehe

Yeah that's my luggage ye

Bila rasa gembira harus pose sebegini!

Next!

Tah ape2 xtau nak buat apa sebenanya.. hii hii

Bathroom

Kak Cah cakap art tu macam pisang

Ada yang cakap macam telinga.. ada yang cakap cam mangkuk tan*** haha



Ok sudah mengumpat di sini...

Pasni kemana pulak agaknya aku dah pergi ye?? tunguuuuuuuuu.....

skian. nak podah!

  • Share:

You Might Also Like

0 Comments

Perhatian

Semua maklumat yang terkandung di blog ini adalah untuk tujuan perkongsian maklumat mengikut pandangan penulis blog Nova Leeza sahaja. Jika maklumat yang disampaikan tidak tepat, silap atau tidak sempurna, penulis tidak akan bertanggungjawab terhadapnya. Penulis juga tidak mampu untuk memenuhi setiap keperluan pandangan setiap pembaca blog ini. Penulis blog ini juga tidak akan bertanggungjawab atas sebarang kerugian, kecederaan, atau tuntutan ganti rugi dari kandungan atau gambaran pada maklumat di blog ini. Terma dan syarat ini adalah tertakluk kepada perubahan pada bila-bila masa tanpa notis pemberitahuan.