Tuesday, 1 May 2012

MH HOTEL IPOH

Salam,
Erm.. selesai tugas di KK kami menuju ke Bandar Ipoh.. Oh Yeah!!!... I LOVE PEKAN IPOH!...

Sementara aku di sini sempat juga aku ke rumah Pakcu untuk berjumpa dengan Nenek. Erm..OK Hotel MH ni hotel baru.. memang selesa sangat.  Tak silap aku semalam dalam RM 180.00. Selesa sangat selesa dan terselesa sekali rasa sebab sebelum ni pengalaman duduk di kawasan pekan dan daerah kecil maka rasa creepy sikit. hehe.. nak tengok tak??

Jom layan
Bilik nice kann?

Simple

:)

Nak cari kerusi macam ni la.. hehe

Yeah that's my luggage ye

Bila rasa gembira harus pose sebegini!

Next!

Tah ape2 xtau nak buat apa sebenanya.. hii hii

Bathroom

Kak Cah cakap art tu macam pisang

Ada yang cakap macam telinga.. ada yang cakap cam mangkuk tan*** haha



Ok sudah mengumpat di sini...

Pasni kemana pulak agaknya aku dah pergi ye?? tunguuuuuuuuu.....

skian. nak podah!