Friday, 11 May 2012

Sahabat Baik Nuren n Mino

Salam,
Alhamdulillah.. syukur pada Allah aku dan orang2 tersayang masih diberikan nyawa dan kesempatan untuk hidup di dunia yang sementara ini. erm... Hari Jumaat ni... ada Jamuan makan... ada yang bersedekah.. Terima Kasih dan Alhamdulillah sekali lagi kepada yang bersedekah dan ku doakan agar kalian di murahkan rezeki dan sentiasa tenang hati tenang jiwa.. Aminn..

Ok berbalik pada cerita Sahabat Baik.. sepanjang perjalanan hidupku ini.. ada turun ada naik. Ada gembira... ada waktu duka.. ada waktu.. hilang arah.. syukur sehingga kini aku masih kuat berdiri disamping mereka yang sentiasa tak jemu2 menyokongku terutamanya ibuku.. kakak & abang.. saudara2 terdekat.. sahabat2 dan.. suami tercinta. Terima kasih semua.

Rasa tak lengkap hidup ni kalau kita ni hidup hanya dengan pasangan kita sahaja tanpa kawan2 memeriahkan susana kita sambil bekongsi cerita dan bertukar2 pendapat.. ala senang cakap update perkembangan masing2 la kan..

Masa aku balik dari Genting dengan En. Chadeq haritu kami terus ke Gombak actually sebab nak jumpa dengan Nuren n Mino. Actually.. aku kenal suami ku pun kerana En. Chadeq ni adalah salah seorang sahabat baik Mino. ha.. tu la pusing2 kawan baik aku punya suami punya kawan baik juga.. jadi bila lepak.. haa.. kompem berjam2 sebab masing2 buat hal masing2.. aku dengan Nuren.. dia plak dengan Mino.. ermm... haha...

Kami dah berkawan hampir 18 tahun.. mana taknya aku kenal dia masa kami Darjah 3 lagi..  ha.. tapi rasa cam baru je darjah 4 tu.. haha


Yang ni plak baru beberapa bulan.. tapi rasa cam 18 tahun dah kenal

Cute kan dierang ni

Ituah yang lelaki lakukan bila berjumpa..

Ha.. Nuren pun berbakat tau...

Tapi sebelum tu kami gi Fun Fair kat Ampang.. ha.. syiok..

Naik benda bulat ni.. OMG... memang tanak naik dah sampai bebila sebab besi yang pegang kandang kami tu dan nak tercabut.. mengucap je kat atas tu.

Naik benda ni .. OMG aku muntah.. serius.. tamau dah naik dah..

Ha... memang gila2 dia pusing..

Best kan dierang ni.. memang happening je selalu..

Happinya ... no Mek Mood sepanjang minggu ni  (Mek Mood ialah Bad Mood) haha..

Skian.