Selamat Hari Ibu dan Hari Lahir

By Nova Leeza - Friday, May 11, 2012

Salam,

Aku nak ucapkan :

"SELAMAT HARI IBU.. & SELAMAT HARI LAHIR IBU DAN YONG"

serta... ibu mertua ku.. dan juga kepada semua ibu2 di dunia ini...

Minggu lepas kami dah sambut hari ibu .. + hari lahir yong n mak .. package kan sekali je.. hehe...

Memandangkan semua ahli keluarga kami berkumpul di rumah ku di Bangi.. syukur.. gembira sangat hati ini bila ibu dan nenek datang ke rumah ku.. walaupun serba kekurangan.. kan.. yela kan baru kawin kan.. hehe...

Selamat Hari Ibu.. ibuku... dan Selamat Hari Lahir ye..
Cake : New Zealand 1kg RM 55.00

Dah kecik ni memang nak kena picit idung tauu... gewamm muke cam kucing

Yey.. 'acara tiop batang straw.. pergh pergh pergh".. haha

Posing me n kakak wajib hado hihi

Tiop tiop... api tu tiop..

My beloved mother... nape tah senyum cam tu..

nenek kesayanganku... i love u both forever n ever!
Ha... tula dia kan...

buat Ayah ku yang telah pergi menemui Nya... kami sentiasa memanjatkan doa kepadamu Abah..

Kepada Arwah adikku.. i will always love u! semoga baik2 sahaja di sana.. semoga kita bertemu kembali suatu hari nanti.

Skian. eh.. jap ni ha.. nak ajak layan video ni.. sebab aku memang minat dengan Sami Yusof ni.. k



You were the sun that brightened my day
Now who’s going to wipe my tears away
If only i knew what i know today
Mother i’m lost without you
...nangis..

  • Share:

You Might Also Like

0 Comments

Perhatian

Semua maklumat yang terkandung di blog ini adalah untuk tujuan perkongsian maklumat mengikut pandangan penulis blog Nova Leeza sahaja. Jika maklumat yang disampaikan tidak tepat, silap atau tidak sempurna, penulis tidak akan bertanggungjawab terhadapnya. Penulis juga tidak mampu untuk memenuhi setiap keperluan pandangan setiap pembaca blog ini. Penulis blog ini juga tidak akan bertanggungjawab atas sebarang kerugian, kecederaan, atau tuntutan ganti rugi dari kandungan atau gambaran pada maklumat di blog ini. Terma dan syarat ini adalah tertakluk kepada perubahan pada bila-bila masa tanpa notis pemberitahuan.