Wednesday, 13 June 2012

SELAMAT PENGANTIN BARU

Salam,
Ya, aku kesibukan untuk minggu ini, bukannya sengaja melewatkan update blog tapi sebab aku ni ada kerja penting sekali di dalam dunia ini yang aku kena laksanakan sehingga selesai. ha.. penting ke tak penting hanya aku, kak lin, kak cah n kak sherry sahaja yang tahu taww.... cewah.. go girls! go girls!

Lepas ni bolehla aku taip blog ni sehari 5 post. haha.. pasan..

next.

Ya, berbalik kepada topik yang sedang hangat diperkatakan sekarang ni ya saudara saudari, aku sebagai wakil kepada penduduk beringin rendang ingin mengucapkan sekalung, 2 kalung, 3 kalung dan berkalung-kalung tahniah kepada Pengantin Baru iaitu EN SHAHRUL DAN PUAN AYU.

Memamg mereka adalah pasangan yang cute, serasi dan manis dan baik hati dan peramah.. Tahniah ye Ayu.

p/s: Sebenarnya En Shahrul ni peneman suami aku masa husben aku memula sekali nak datang umah parents aku kat kampung.. terima kasihla en Shahrul kerana sudi teman abg saya masa nak jumpa mak saya aritu. jasa mu ku kenang!

Semoga mendapat baby cecepat ye ayu :) Terima kasih kerana sudi menjemput kami :)

Meh layan gambar.

LIZA-LINA-LIZA.. ha 2 liza ni

Jemil n Liza (ibu yang mengandung)


Selamat Pengantin Baru :)

Selamat Selamat Selamat

Altonto de alfonso de Nova.. hihi

Best giler gambar ni nampak kuros .. suke suke

Besama incik husben :) meow meow
Skian. Tah Ni Ah .