Wednesday, 27 June 2012

YUNA

Salam.
Kalau nak tahu saya ni memang salah seorang peminat Yuna. Sbb lagu dia adalah sangat memberikan inspirasi dan semangat kepada saya ni.
Jom layan interview ni.. dan lagu baru dia.. memang best!!


Ni lagi satu.. beshh!!


Yang kelakar giler tu, untuk Video kedua tu.. pengkomen-pengkomen kat youtube tu.. siap gaduh-gaduh pasal Yuna. Yang si  mamat ni duk kutuk giler kat Yuna ni.. yang minat kat Yuna pulak, naik hanginla .. perang siber!! perang siber!!..hihi
ni ha diantara petikan gaduh tu :

"bontot ayam pun pandai ckp BI.. sbb tu bontot ayam kena offer mat saleh wat KFC. Setakat kena sponsor tpi jualan album x sehebat, adele, x usah lah dibanggakan jaguh kampung ni.... BOOOOOO"

Tergelak2 aku baca.. tak caya gi la tengok.. hihi

Skian.

"Maafla tak dapar preview video kat sini.. nanti lambat blog ni"
"Korang klik kat klik tu ye!.. pastu jangan lupe cam besa jenguk jengukla iklan kat bawah ni.. hihi"