Monday, 30 July 2012

JOHOR PREMIUM OUTLET (JPO)

Salam,
Selamat Menyambut Bulan Ramadhan buat semua rakan-rakan sekalian. Semoga kita sama-sama mendapat keberkatan di dalam bulan yg baik ini.

Ha.. Ni nk sambung cerita skit walaupun agak terlewat skitkan kan.. Masa aku balik dari Johor tu, kami sempat nyinggah di JPO di johor. Erm.. Ingat nk usha- usha je kan.. sebab dah berabih sakan dekat USS tu kan. Tapi, bila dah sampai, lain pulak jadinya. Mana tahan SALE giler giler punya la... Isk isk ingat nk lepak sejam.. Ter berjam-jam pulak.. Hihihhihi

Pastu dh tersedar sebenarnya nk datang kenduri kahwin si Hafiz kat Muar.. Hamik kul 5 petang jugak baru aku sampai. Nasib baikla si Hafiz ni tak kesah dan makanan pun masih ada.. Tahniah Hafiz, walaupun dah berminggu ko kawin.  Semoga cecepat dapat anak ye.

Buat semua rakan-rakan aku nasihatkan jangan pergi ke JPO ni sebab nanti korang tanak balik.. Hahaa.. Tempat ni memang berhantu.. SALE memang tahap babun. Serius.
Pastu nk maklumat lanjut bleh layari » http://www.premiumoutlets.com.my/

Okla. Skian.

Kedai Sokelat

Mummy

:)

Mummy n Kakak

Hafiz dan Istri terchenta

Ok.Tata