Friday, 3 August 2012

BERBUKA PUASA BERSAMA KAWAN-KAWAN DI PHA-PHA GARDEN, TAMAN MELAWATI

Salam,
Huh.. Perjalanan dari Putrajaya ke Melawati memakan dan membaham masa hampir 2 jam. Kesesakan lalulintas yang teramat sangat teruk sampai tak terkira berapa bijik kereta yang aku dah jumpa.. mula dengan 1, 2, 3, 4, 5... 99.... eh berapa tadi?... ok mula dengan 1 balik... sampaila aku ternampak bintang2 berterbangan di syiling kereta.. dan akhirnya hilang entah ke mana. haha...

Jam 6.50 petang,
Husben: BB, bangun.. dah sampaila..
Aku: Haaa?? (mamai la)
Husben: Bangun.. dah sampai dah...
Aku: Ala.. tanak bangunla.. 5 minit la..

Ha.. kau ingat tido kat rumah ke nak 5 minit, 5 minit ni? Hadoiiyaiii.. penatnya badan aku ni, tapi bila dah kurang mamai, teringat yang kita ni nak pergi makan makanan sedap-sedap dengan kawan-kawan.. Yeay! Jomla.. jomla bang kita gi berbuka! hihi.. sambil aku tersengeh kerang dan husben menggelengkan kepala.


TOMYAM KUNG

KANGKUNG GORENG BELACAN

SOTONG GORENG RANGUP.. rasa mcm snek dah

Murtabak Mino n Nuren beli kat Pasar Ramadhan

Kurma jangan dilupakan

Aida, Baby n Fiq

Jemil, Liza John n Husben

Nuren n Me :)

Mino dengan lauk Kuda nya

Last but not least.. sekali lagi.. organiser!! terima kasih!!
hehe.. gambar penuh keluarga John n Shu takda dalam kamera ni, actually diorang pun ada kat meja hujung sekali dengan baby baru lahirnya..

Moral of the story : Jangan tidur dalam kereta nanti mamai nak berbuka puasa. hihi

Skian.