Monday, 8 April 2013

Kerusi Empuk & Selesa Selepas Bersalin

Salam,
Meh nak story pasal keadaan lepas bersalin. Masa tu, keadaan badan memang sakit sakit tambah lagi pinggang dan bahu. "Oh memang ngilu sangat, tak tahan" bak kata pakcik iklan sensodyne tu. Ngilu kat tempat operate tu memang agak lama, kurang kurang 3 minggu gak lepas bersalin baru rasa ok skit.
Pastu, nk kena ada semangat breastfeed anak tu lagi kan! Memang mencabar, nk duduk atas katel sakit sebab tak ada tempat bersandar. So, special request kepada husben dan dan tu jugak, nak kerusi empuk yang sedap untuk menyusu anak.
Ciri cirinya mestilah :
Selesa
Empuk
Boleh laras atas bawah
Boleh pusing pusing
Ada letak tangan
Boleh sandar
Cantik
Memang sangat membantu aku menjalani proses menyusu anak, dan....
Sekarang ni jadi tempat pak & anak tido berhenjut2 besama...
Semoga Tuhan lanjutkan usiamu wahai kerusi, sampai anak yg ke 2.. 3.. 4.. 5..?  Haha nan hadolah!