Thursday, 11 April 2013

Percutian di Pulau Pinang

Salam,
Erm.. Penang oh penang.. Walaupun sesetengah orang duduk Penang akan rasa macam tak ada apa je kat Penang... Itu adalah mungkin kerana anda dah duduk lama di sana dan tak perasan yang sebenarnya penang adalah tempat yang sangat best dan woot woot sangat! Ada laut, ada makanan sedap, ada Batu Feringghi, ada Botanical Garden, ada Bukit Bendera ada Taman rerama ada awek cun cun.. Haa... Macam macam ada. Sekarang lagi la dah canggih dah, mall melambak ada 4 ke 5 bijik yang besar besar, Quensbay Mall, Komtar  Erm... Best best!
Aku hanya sempat bejimba 2 hari 1 malam je kat sini,rasa tak puas lagi ni. Banyak yang tak sempat nak buat dan tak sempat nak lawat. Tapi.. lagi lama lagi banyak aku shopping dan makin pening pulak husben aku nanti. Hihi.. Malam kat Batu Feringghi tu la punya sakan aku bershopping mopping sampai licin la LUIT dalam wallet aku.. Hihi "Kakak, rugi u tak ikot woooo! BEST!! Woot Woot!"
Jom layan gambar..