Sunday, 7 April 2013

TGI Friday's

Salam,
Haaa.. kan dah cakap lepas pantang ni memang aku akan sambung lagi pantang.. tapi lain skitla.. pantangnya.. hik pantang tengok kita ngap. Sudah jangan banyak tanya.. bedal jer. bedal bedal pun masih ingat lagi, aku ni menyusu badan. Makan punya makan nanti anak pulak kembung perut nanti. So sebelum makan aku akan tanya ayat camni kat husben dulu 

"Abang, ni boleh makan tak? angin tak?tak kan?? (buat muka comel)"  -aku
"Erm...Tak angin, boleh makan" - husben
"Ngap ngap ngap.. 3 kali ngap habis" alhamdulillah! -aku

Selalu lalu nya makanan dah separuh kat dalam mulut baru tanya husben. Psycho dia skit, kalu dia tengok kita dah masuk mulut tentu dia tak sampai hati nak kata tak bleh makan. hihi.. "tektik kotor!"... haha terbocor rahsia dah haa..

Ni la benda yang aku terngiang2 dan belari-lari di anak tekak masa dalam pantang.. kalau habis pantang nak makan ribs tau.. esok pun cakap lagi kalau dah habis pantang nak makan ribs tau.. lusa.. tulat... sampai habis pantang.. akhirnya.. ditunaikan. TQ daddy! hoorey jumping jumping!

Minom Pengubat Dahaga
Kakak amik Mushroom Burger
Inilah Ribs Impianku tu.. bling bling bling!
SODAP NYAAAA!!
Husben aku amik berger gak.. apa tah namanya
Anak amik bau jer.. dok diam diam dalam stoller tu yer
Ni la Kakak aku yang BZ mengalahkan menteri
Husben Wife ceh ceh
Total RM 125.00

Pulak tu kan, masa On d Way ke TGI Alamanda tu terserempak dengan Kak Sha.. Adohai aku dah rasa dah, mesti akan teserempak dengan kawan opis kataku dalam hati,. Haa,, betul tak??

HOH MY GOD! Besarnya mulut baby Eiman ni sebut CHEESE!! hihi
Kak Sha ni penulis blog jugak.. sumber inspirasiku untuk bercuti..

boleh lawati di http://cikshapegiholiday.blogspot.com/

Yeay Tamat Sudah cerita makan ku.

Skian. Selamat Mengundi kawan2!