Saturday, 13 April 2013

Wedding Ring

Salam,
Jumaat lepas, husben aku balik dari masjid solat Jumaat, terus lepak sebelah, muka gelisah, suara pun slow jer.
Husben - bb, abang terjatuh cincin kahwin dalam longkang masjid lepas ambik air sembahyang tadi..
Aku - Terdiam jap... Ha? Abistu mana cincin tu?
Husben - Mana ada, Kat dalam longkang tu lagila, tak boleh nak ambik sbb longkang tu tak boleh bukak
Aku - Terdiam, muka sedih..abang,tapi tu cincin kahwin kita :-(
Husben - Ni yang abang rasa besalah sangat ni... Abg dah cuba ambik tp tak boleh. Habistu macamana?
Aku - ala... Nak tengok kat mana jatuhnya... jom gi masjid tu jap jom jom
Husben -  Jom beli dawai dulu nak korek dalam longkang tu
Projek korek longkang masjid. ....
Erm.... Dapat balik.. Yeay! Jumping jumping.. Nasib baik, kalau tak ermmmm sedihnya! Hihi