Tuesday, 7 May 2013

Best Buy World.Com

Salam,
Tinggal seminggu je lagi masa yang telah diperuntukkan untuk aku menyiapkan diri untuk kembali bekerja. Wow! lama sungguh dah aku bercuti, kalau dikira hampir 8 bulan. Rasa tak sabar nak kerja rasanya, tapi rasa takut nak kembali bekerja pun ada jugak sebab dah lama tinggal kan, risau tak dapat performed macam dulu. So sekembalinya aku ke opis ni, mestilah diikuti dengan semangat baru yang berkobar kobar kenn. Tak dilupakan, stok make up pun kenala baru. Hihi...

Tak yah susah susah.. Online kan ada!



Website ni memang sangat best! Tak yah susah susah untuk ke mall, klik klik je... Esok lusa sampaila kat rumah. Haa.. Sangat senang bagi aku yang memang tak ada banyak masa untuk keluar shopping sebab ada anak kecik kan. Yela baby kecik lagi kan bukan boleh lama lama tambah tambah nak beli make up nak belek belek kan lama. Harganya pulak memang murah. Macam nak jerit wooooot woooot kuat kuat. Oh, kalau ikutkan hati, rasa cam nak klik klik je semua. Hihi. Nasib la kena minta izin husben dulu sebelum klik klik...

Aku - "abang...!! Ada website ni jual make up murah murahla! NAK NAK! Boleh tak tak?"
Husben -"erm... Make up pulak... Haritu baju. Ni make up pulak, Bagi abg tengok dulu, malam ni abg balik abg tengok k.
Aku - "Ala... Nak la abg! Kena abg tengok dulu ke?"
Husben - "Yela... Bg abg tengok dulu yer!"
Aku - "nak beli tau tau tau! Hihi"
Mesti lakiku pening sejak aku gila shopping online ni.

Kalau tak caya korang bole usha kat sini - http://my.bestbuy-world.com/

Haa.... Nak tengok apa yang aku beli tak?

Clinique lip gloss "first time cuba, memang best sangat! Tak melekit dan berminyak.. Tahan lammmmmmmaaaaaaa pulak tu"

Clinique Mascara "First time cuba gak, wow.... Menyerlahnya mata i... Tengokla gambar tue!!"
Haa... Macam mana? "Comei tak kak ton???" ... Hihihik