Sunday, 5 May 2013

Prototype ke Stereotype ni?

Salam,
Nak citer pasal dak pika sorang ni. Sejak baby eiman menjadi anggota keluarga baru, dak pika ni tetap menjadi anak buah yang aku sayang dan manjakan lagi. So dia ni selalu la dok berkepit dgn aku dan husben aku kan, Dan bila selalu dia berkepit tu dah macam anak kami yang sulong pulak. Hik
Jadi apa yang aku ngn husben aku buat diperhatikanlah oleh si pika ni. Usah cakap banyak.. Nengokla tu.. Dia pun ada baby jugak.
Haha so comel kan!!