Thursday, 30 May 2013

Satay Station Kg. Pandan

Salam,
Hye semua. harap pagi anda dimulakan dengan pagi yang ceria dan membuatkan anda happy sepanjang harini. Aku pulak harini dapat MC klinik sebab scerry berry pagi tadi dengan perot memulas mulas.. kena gastrik. Pastu kenala sedas tembakan jarum di bontot. hik...adusssss...

Balik terus tido, bangun kul 11th pastu makan bubur McD. Now.. takda kerja nk buat hupdate la belog. kiki. Memandakangkan aku sekarang duk dengn mak mertua, siri jelajah makan akan banyak tertumpu di sekitar KL kess.

Yang ni namanya Satay Station.Husben aku yang promote cakap sedap besar puas makan.. haa nampak tak permaianan dia.. sapa tak teringin kan tambah tambah si debab mcm aku ni.

Meh tengok interior kedai...





pastu ni pulak tempat bakar satay nya



ini adalah gambar satay. masa ni aku beli bungkus jer.. balik kerja, sampai rumah terus makan secara jemaah.. lupa nak tangkap gambar.. amik je kat web satay station.. sedap sampai ke bulan bintang

 selain satay, ada mee rebus jawa yang superb sedapnya! Wallah.

Bau nya sahaja telah membuatkan aku stim... haha

nyum nyum sedappp... kalau nak duduk dlm aircond bleh naik dlm rumah dia.. sesuai untuk yang nak buat gathering. best best



cantik pulak aku tangkap gambar husben aku ni.. hihi pasan..sukatilah kan Layanan pulak best sangat, cepat.maybe masatu takda orang kot time balik kerja. kami juga telah dihidangkan teh o ais,  free je.. layanan mantop! 5 star i tell u




di akhiri dengan gambar ai..
skian.


tembun!