Saturday, 22 June 2013

CARA LETAK LINK CHURP CHURP DI FACEBOOK

Salam,


Aku ni banyak betul dapat soalan "MACAMMANA NAK LETAK LINK CHURP CHURP DI FACEBOOK?" haa.. kemain jenuh aku nak jawabkan, takat sorang dua ok gak... ni jenuh nak taip satu satu. So aku decide la buat entry ni. 

Senang je tuan tuan dan puan puan, macam masak maggi jer yer

Pertama mestilah ada akaun churp churp dulu, kalau takda register kat sini.. ko klik gambar burung bawah ni. 

churp churp registration

Pastu ikut instruction yang aku dah buat di sini : http://novaleeza.blogspot.com/2012/06/cara-buat-duit-dengan-churpchurp.html

Dah  siap akaun??? Ok bagus 10 markah untuk ko k!

Kedua masuk la akaun pergi bahagian REWARD. 

Pilih mana mana satu reward yang nak di kongsi.. contoh bawah la.



Ko tekan butang save & copy tu macam dalam gambar tu

Ketiga Login la facebook ko tu..

Paste kat status. lepas paste tekan spacebar, akan muncul gambar dan link kat bawah status. Pastu tekanla butang POST tu.. haa kalau tak tekan kesudahla tak dapat EARNING nya...

Ha... pastu ko tunggu je duit bertambah.. mesej kengkawan suh bukak link tu... 

Ok cun. Dah KAYO belanja aku k. Thanks to NUFFNANG!

Skian.