Saturday, 8 June 2013

The Fish Manhattan Alamanda Putrajaya

Salam,
hye semua. macamana dengan percutian? ada baik ka? aku pun kat kampung ni menghabiskan masa terluang bersama mak. tahula je kan mak aku ni bukan bleh tinggal lelama punya stok, bg dua minggu je cukupla kalau tak balik, hari hari telefon bila nak balik bila nak balik kenn.

oh ya, aku sebenarnya nak kongsikisah makan di The Fish Manhattan di Alamanda Putrajaya. erm.. kakak akula yang beria nak makan sini. Kater nyerr! sedap ko! Iyer kerr??

masa order beria je dia nak itu ini kan, lepas tu 'jap jap nak beli barang jap' .. ditinggalnya aku dgn husben aku kat situ nunggu makanan. lama plak tu, ni cerita pasal kakak aku tu la.. bila telepon..ko tahu kat mana? MAC!! tengah makeup. cettt..

orang dah selesai baru tekedek kedek nak datang.. erm. .. sabo jela

jom layan

ice blended chocolate dgn...ermm Apetah nama rasa kacang
menu fish ni tak berapa pedas - kakak punya
aku senang jer grill sudah
menu fish husben aku amik ni pedas skit
ok..pastu masa bergambar bersama baby eiman yo yo oh
muka eiman kena paksa
Mommy saya mengantukla

erm...my hunny bunny baby

kesimpulan... sedap la ikan dia. lembut jer masih terasa teksturnya.
Totl : RM 70++ (3 pax)
ok skian