Monday, 3 June 2013

Hapy Birthday to My Beloved

Salam,
Hujung minggu lepas bersamaan 1 Jun adalah tarikh lahir husbenku. Yeay! .. Flashback tempoh seminggu sebelum besday husben aku, aku dan kawan baikku si Nuren n husben telah berkomplot untuk membuatkan "SEPERISED!!"  ala ala suke tak suke tak..

haaa... paling susah ko nyah nak kompemkan tempatnya, banyak pulak kriteria yang kena dipenuhi.. tempat selesa, makan best, area kl dan beraneka lagi. So keputusannya adalah di Naili's Sentul. haa...

Ok tempat dah siap, next jemputan. aku berdoala semoga kawan2 aku n husbenku available on dat day memandangkan cuti sekolah kenn.. akhirnya berjaya kumpul dlm 20 org temasuk family husbenku. Oh yeah settle

Next, menu, memandangkan kami hanya 20 je, so tara bleh buat buffet. Kalau nak buffet kena ngumpui lagi 10. Homaigod which is... ramainya, takpela we stick to Ala Cart sahaja. So aku edarkan menu to guest by emel, which is lakiku tak tahu kehadiran kengkawannya. hik hik

Aku rasa ni la aku peram rahsia paling lama dari lakiku dan beberapa kali jugak nak terkantoikan disebabkan kelakuan aneh aku dalam tempoh seminggu ni. seperti menukar password hp blacberry. cess. kekadang aku rasa lakiku dah bleh hidu cuma tak kompem.. nasibla janji speriseeeeeee!

1 hb Jun
Aku n husben n baby eiman gerak dulu ke Sentul, mak pak mertuaku ada hal skit. Siap parking, maka dengan itu munculla kawan kawan husben ku satu persatu.. bermula dengan Abg Zul, "Eh...macamana ko ada kat sini?" muka blur n terkejut husbenku "Apesal semua ada kat sini?" ha...suke tak suke tak?

Ok part tu pun selesai.. then kami pun bergumbirala menikmati makanan tersebut. selesai sudah majlis makan... lakiku pun happy kami pun gembira.. semuanya berakhir dengan perot yang memboroi.... haaa... ko ingat dah habis ke bang??

Dengan tak semena mena lagu Happy Besday pun berkumandang di corong DJ.. dan kek beserta lilin pun sampai.. haa terkejut la usben aku tue.. ingat dah habisla.. terpaksala menghadap kena tiup lilin potong n suap kek bagaila. So cam artisla husben aku malam tu sebab kamera lip lap lip lap.. tersipu malu husbenku

Next... mesti ko ingat dah habis kan bang.. prank telur plak.. haha takdala..yang tu simpan tuk tahun depan..haha

dah enaf say meh layan

kawan baik merangkap floor manager



tak bleh blah muka tekejut apa tah

baby pun nk baca doa



thanks abg long timur sbb tlg kumpul geng timur dn mengetuai bacaan doa.. schweet sgt


ok next adalah acara Seperiseee.. dan ptg kek

muka boboy terkezuttttt

senyum lebau


erm...amik nk suap

bosau na mata tu bang..

tha cake chocolate fudge

my luvly famly

the ipar

geng geng husbenku yg happening giler
 okla... last but not least.. ku tepekkan muka besday boy... love u daddy..


thanks to everyone who's coming.. u all memang best n sporting. terima kasih sebab sudi menjayakan seperise party tuk husbenku..

k skian

Belanja Makan di Naili's Place Ampang berdekatan Ampang Point