Sunday, 9 June 2013

Jojo - Anggora kesayanganku

Salam,
yer, ni baru je sampai kl. petang ni tak jam sangat bagusla.. eh untungla. Dapat balik 2 hari ni syok jugak, melepaskan rindu kat si pika n mak aku sorang tu. hihi oh ya dah lama sebenanya aku tak cerita langsung pasal Jojo. So mehla aku update skit pasal binatang kesayanganku ituew.

Memandangkan aku ni dah beranak ken. pinak jer belum lagi, Jojo tak bolehla nk lupakan dan biarkan.. tanggungjawab menjaga jojo tetap ku buat cam biasa cuma sekarang jojo tinggal dengan nenek dulu yer. mommy tak duduk rumah mommy lagi.. nanti tahun depan kita balik yer.

Jojo ni kena selalu di trim bulunya, kemain lebat lagi. dahtu kalau tak jaga habis bersimpul bulu kat gigi dia, dah payah nk makan. harini sempat gak aku n husben potong gigi jojo yang dah panjang tu lega hati mommy. jojo pun makin gemok.

ni ha jojo




peralatan memotong bulu dan gigi; ragum dan gunting

si jojo yang manja



k jojo be a good boy k!
mommy n daddy will always love u!