Friday, 14 June 2013

KENDURI

Salam,

Beberapa minggu lepas aku balik kampung.. so balik time cuti sekolah mesti wajib harus sangat ada kenduri kahwin ni. Dan kesempatan itu telah diambil oleh mak aku untuk mengelak dari aktiviti memasak time semua anak anak balik. haha... 

Tambahan pula aku ni memang kaki kenduri punya orang. Pantang dengar kenduri mesti terbayang nasi minyak dan lauk ayam masak merah dengan air siram silap silap aribulan ada pulak bubur kacang.. ada pulak eskrem.. aahh.. tak terbayangkan kesedapannya... oh apa?? masih tak dapat bayangkan?? sudahla kau bang.. husben aku ni memang jenis tak layan kenduri punya orang.. sejak kahwin jer duk pulun kena paksa dengan bini. hahaha.. 

Haa.. kan aku cakap silap silap aribulan ada eskrem free..

Pika & eskrem nya



Baby eiman baik jer.. ska tengok orang agaknya


so kepada sesiapa yang nak berkenduri tu.. jemputla saya yer... haha

skian.