Saturday, 22 June 2013

MACAM MANA NAK CASHOUT DUIT CHURP CHURP

Salam,

Entry ini juga di buat atas pertanyaan mereka yang baru nak menjinakkan diri dalam bidang blogging yer. Ok.. soalannya adalah 

"MACAM MANA NAK CASH OUT DUIT TU? MANA DIA TAHU AKAUN KITA?"

haa... ini senang sahaja. 

Jawapannya :

Pertama mestilah ada akaun churp churp dulu, kalau takda register kat sini.. ko klik gambar burung bawah ni. 

churp churp registration

Pastu ikut instruction yang aku dah buat di sini : http://novaleeza.blogspot.com/2012/06/cara-buat-duit-dengan-churpchurp.html

Apabila duit dah mencecah RM 100, butang CASHOUT akan bersinar, jadi korang boleh la dapat duit tu dengan cara penghantaran cek melalui alamat akaun yang korang masukkan. Sebab tu kena isi nama dengan alamat betul betul. ok ni akaun aku..



haa.. lagi 86.40 tue...

Kalau korang dah kayo boleh belanjo aku k!! Thanks to NUFFNANG!

Skian.