Monday, 17 June 2013

Sayang anak punya pasal

Salam,
ini malam aku kena jaga anak sendiri sebab husben aku shift malam. ohh mencabar sekali dua kali malah berkali kali tambah tolak darab semua masuk. Pukul 9 tadi dia dah merengek nagis nagis nak tido... sabo jela

masuk bilik tepuk tepuk sampai tido. pastu aku gi gosok baju. sambil gosok sambil intai anak. Pergh membara beb!! tengok nyamuk dah hinggap kat muka anak aku. cis betul. masuk bilik memang aku tak bleh tido. nyamuk ngeng sana ngeng sini. tadi aku dah tepuk 2 ekor. budget dah takdala... rupanya ada lagi...

ni ha.. aku duk mengadu ngn lakiku










haa... ni macam ada sekoq lagi ni...

nanti aku update lagi, berjaya tapau ke tak yang ke 9 ni..

haaha... tula pepetah ada menyebut Sayang anak Tangan Tangankan.. ni ha aku dah tangankan nyamuk!

to be continue...