Friday, 26 July 2013

BERTUGAS DI PILIHAN RAYA KECIL N01 KUALA BESUT

Salam,
aku rasa mungkin ada pembaca blog NovaLeeza ni yang tak tahu aku kerja dengan siapa kan.. haha pasan je cam orang nak tahu. Memula rasa mcm malas nak cerita, tapi bila ada event camni rasa rugi pulak tak simpan gambar di blog... takperla.. tak kesahla kerja apapun yang penting kita gembira dengan kerja yang dilakukan.

So haritu bersempena dengan Pilihan Raya Kecil N01 Kuala Besut aku diarahkan ntuk turun padang.. so ni la gambar sekitar event tu berlangsung. Mana yang sempat je aku snap ye.. Selamat Menonton semua!

dalam flight ke kota bahru

dari kota bahru menuju ke Demong Beach Resort Kuala Besut

Pagi hari semasa Pilihan Raya Kecil N01

Aisyah n Kak Cah n aku

Persediaan tempat untuk team IT

Bergambar jap

Gambar passport jap

Kak Cah

Apiz

Team Lelaki

Azmeer, Syuk, Shiful (belakang) Aisyah, Kak Cah dan Aku (depan)


Waktu Berbuka Puasa

Erm... nyum

Syuk paling happy makan sebab muka dia masuk tibi

Ini Shiful

Ini Apiz

Calon Tengku Zaihan semasa Pengumuman Kemenangannya


Ok.. tamat sudah cerita kerja. Keesokan harinya sebelum pulang ke KL kami bergambar sekali lagi di tepi pantai... hooray


Kak Ijan

Haritu Kak Cah posing model, kalini Kak Ijan pulak


Kasut ku masuk pasir lagi

Siapa tahu ini pokok apa yer?


Yeah itzme

Nova, Kak Cah n Aisyah sekali lagi

Buang Pasir dalam kasut

Hihi... akhirnya dapat jugak Kak Ijan menagkap gambar lompat selepas percubaan ke seribu seratus lapan belas kali.

ok last last... bergambar bersama En Shahril Pembaca Berita pukul 8 TV 1


Ok.. itu sahaja di sini.. skian semua!

selamat berpuasa ye.. jangan curi curi minum! Tuhan nampak.